Nytt år, nytt jag


Inlägget postades 2016-01-07 klockan 00:19:57.
Som: Erica
Hallå i vinterkylan! Har ni några fjantiga nyårslöften? Nej, inte jag heller. Jag kommer alltid tro på ödet och jag är fortfarande hon som är lite galen, inte kan planera framtiden och lever för att jaga lyckan. Iallafall, jag har haft en bra start på detta år! Jag har träffat mina favvobrudar, fjantat runt i simhallen med bästavän, firat min gulliga farmor och fixat lite grejer. Trodde jag skulle ha börjat klättra på väggarna vid det här laget men nej, jag njuter för fullt av att vara ledig och det finns alltid något att hitta på! I helgen ska jag på spa-weekend och nästa vecka blir det Norsholm och 20-årsfest!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback