31


Inlägget postades 2016-06-01 klockan 04:23:13.
Som: Erica
Är stolt över mig själv idag, har fått mycket gjort. Jobbade ett 11-timmars pass med paus för lunch och en 5minuters kafferast. Så är livet på landet, det är bara att acceptera liksom. Och som hovslagaren sa "jag är så upptagen att jag inte har tid att längta hem". Han har rätt i det, men det kommer alltid en tid på dagen då man får tid över att tänka och känna. 12 dagar kvar!! Sen är jag hemma. Det går inte att förstå. Jag är förväntansfull och så glad över att få spendera sommaren på hemmaplan. No place like home.
Treorna på Europa är mitt uppe i studentveckan nu, vilket jag har sett på bland annat instagram. Idag när jag såg det blev jag så nostalgisk och insåg att det har gått snart ett år sedan jag tog studenten. Gymnasiet var utan tvekan den konstigaste tiden i mitt liv och jag hade såna toppar och dalar. Jag vet inte varför, men jag kände en stark saknad idag. För ett år sedan dock, kände jag mig så klar med Europaskolan och allt vad den innebar och nu ett år senare, känner jag mig så redo för att avsluta den här resan. Livet är som en bok och jag håller just nu på att skriva färdigt ett kapitel. Trots att detta var väldigt spännande måste jag nånstans avsluta, för att kunna komma vidare. 
Det här inlägget var knepigt att skriva, eftersom jag bara pratar engelska om dagarna vet jag ibland inte hur jag ska formulera det på svenska. Eller så beror det på trötthet. I'm sorry.
2015-06-03 Best day of my life
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback