29


Inlägget postades 2016-03-01 klockan 04:25:34.
Som: Erica
Tiden går fort när man har roligt!! Eller bor på en gård med 50 hästar. Eller en mix av båda.
Hade en ganska lugn o skön fredag-lördag. På lördagkvällen åkte jag och Alex iväg för att se en bio med Nicky & Mike. Jättetrevligt! Vi kollade på en action-rulle som heter Deadpool, den var ganska rolig faktiskt.
På söndagen tog jag en promenad med hundarna i det underbara vädret, sen bestämde vi oss för att sticka ut på en trailride. Sen kom Alex och hämtade upp mig och så åkte vi till stallet där han har sin häst. Det blir mycket dejter i ridhuset men det är ioförsig där vi båda känner oss som hemma så varför inte? Efter det åkte jag "hem" för att snabbt byta om för att åka till flygplatsen och hämta upp Ellinor!!! Underbar känsla när jag äntligen såg henne komma ut genom portarna. 
Idag har vi jobbat på ganska bra trots att vi pratade oavbrutet om allt mellan himmel och jord. Så kul att få dela upplevelsen att vara här med en så nära vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback