13


Inlägget postades 2016-05-14 klockan 02:55:52.
Som: Erica
Fredagen den 13. Det kändes av, trots att jag inte har haft otur. Men jag har varit så trött hela dagen, har känt mig helt utmattad. Och ensam. Och haft stark hemlängtan.
Imorse när jag var klar i stallet följde jag med Kirsten till en gård i Caledon för att hämta upp hinder till utebanan. Precis som de flesta gårdarna i Ontario så var även den här helt perfekt. Stora ytor, vacker natur runtomkring, en stor damm intill uppfarten. Älskar stilen på husen, stora stenhus med flera våningar och mycket fönster. 
Iallafall, det var skönt att komma iväg en stund och få se något nytt. Jag älskar när vi åker iväg till nya platser och uppskattar det ännu mer nu eftersom jag vanligtvis är här på gården dygnet runt. Det är inspirerande och får mig att längta ännu mer till den dag då jag kan bo på min egna lilla farm!
Förutom att bära hinder har jag longerat och ridit idag. Att hoppa upp i sadeln fick mig genast på bättre humör. Bästa kuren mot allt.  

Kommentarer
Skrivet av: ajlimullersandvik.blogg.se

Ja, fredag den trettonde är ju lite läskig, det känns som att jag jinxar mig själv den dagen, bara för att jag VET att det är otursdagen :P

Svar: haha eller hur! precis så är det!
eriicus.blogg.se

Datum: 2016-05-14 Tid: 12:08:19
Bloggadress: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback