22


Inlägget postades 2016-05-23 klockan 03:45:23.
Som: Erica
Ännu en vecka har flugit förbi! Det har varit en bra vecka, med härligt väder och allt har rullat på. 1 ponny och 1 häst jag har tränat under våren har fått nya hem vilket känns kul. Alla timmar i sadeln, på marken och i vagnen ger resultat till slut. Det börjar nästan kännas tomt i stallet nu eftersom så många har lånats ut eller sålts den senaste månaden. 
Idag var vi på Caledon Equestrian Park igen. Det är så fint där!! Vi tog bara med en ponny så jag satt mest i solen, drack kaffe och blev avundsjuk när jag såg alla fina jumpers och hunters. 
I övrigt så har jag hängt en hel del med Nicky, i måndags följde jag med henne till stallet, i onsdags tog vi med hundarna på en hike, i fredags följde jag med henne till stallet igen och sen åt vi middag på Red Harp. Igår drack vi bärs och gjorde en stor brasa. Just the real life of a farm girl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback