8


Inlägget postades 2016-05-09 klockan 03:39:17.
Som: Erica
Kilby's födelsedag och mors dag! Det har vi firat med tre rätters lunch på en restuarang i Rockwood, det var gott kan jag lova. Resten av dagen har varit lugn och skön, som en söndag ska vara. Ikväll firade vi Kilby också som fick massa presenter och tårta!
Igårkväll efter hundutställningen åkte vi till South 88 för att käka thaimat och sen till Bailey's som har godare glass än Ben&Jerrys. Har börjat inse nu varför alla vill bo i Erin. Skulle nästan kunna tänka mig att bo där jag också faktiskt! Vilket jag ju nästan gör. Iallafall, imorse lämnade Ecco och hans ägare oss. Tråkigt eftersom dom båda är så trevliga. I samma veva fick jag också en invite till New York state. Jag skulle mer än gärna fortsätta att resa runt och USA har alltid varit ett drömresmål. Men mitt bankkonto säger ett bestämt nej just nu. I sommar ska jag jobba och till hösten ska jag försöka hitta ett annat jobb. Jag har planer men det är inget som är bestämt ännu och ärligt talat känns det lite kittlande att inte veta vad som ska hända. Nya äventyr, utmaningar och en ny start. Igen.
Jag kan göra vad jag vill. Jag är fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback